lørdag 28. juli 2007

Liten oppdatering

Er noen dager siden jeg har skrevet noe nå, så jeg tenkte jeg skulle skrive noen ord da. Har ikke skjedd så veldi mye, har for det meste slappet av på hybelen. I går kveld var jeg en tur hos Laila på kaffe. Møtte Geir Ove for første gang, og har virker jo veldi grei da. Koselig å treffe han. Til kaffeen (eller brusen da..) fikk vi brownies (kjempegode), boller med melis og rullekake + krem.
Ellers i går så fikk jeg overgangen for å koble til ekstern antenne på mobiltelefonen. Det er overgang fra kontakten som er bak på telefonen min til FME kontakt. Så da venter jeg bare på antennen, den ble sendt fra Oslo i går så den kommer nok i løpet av neste uke, så da blir det en tur på setra for å teste det ut.
Har forresten bestemt meg for å være med hjem til Lina etter at vi har vært på Ringebu neste uke, så tenkte å være der til søndag. Vi skal overnatte på Ringebu fra tirsdag til torsdag, og på onsdag skal vi på Gålå å se Peer Gynt Spelet sammen med foreldrene og søstera hennes.
Fikk mail fra LA5XX, Ivar i dag om at han har lagt ut en link til bloggen min på Kirkenes gruppens nyhets bulleteng. Gøy at det er noen som linker til bloggen min. Uten lesere er det jo ikke noe gøy å blogge!