lørdag 9. februar 2008

Sola er tilbake

Har ikke skrevet noe på en stund nå siden jeg har hatt en tøff periode nå. Har begynt på jobb igjen nå, på tirsdag og onsdag var jeg en tur på jobb, men var ikke så veldi mange timer. På torsdag hadde vi ansvarsgruppemøte her, der vi diskuterte litt av hvert. Et greit møte egentlig. Har nesten bestemt meg for å begynne med mer medisin igjen nå, remeron som jeg gikk på for en stund siden. Håper det hjelper mot angsten.
Som overskriften sier så er sola tilbake her i Kroken nå. Den kom nå i dag og skinner fint ute. Godt å se. Været er også veldi bra, står på 4,2 varmegrader nå så det er ikke kaldt i allefall, men veldi glatt. Fattern var her en tur i dag og strødde litt ute på trappa. Ellers kan jeg fortelle at jeg nå skal være på Bredebygden i helgene i steden for i uka, for å kunne jobbe mer. Er ikke sikker på om jeg skal ta i mot alle oppholdene men vi får se.