torsdag 20. mars 2008

Påsketur

I dag har vi her i Kroken vært på påsketur. Vi kjørte til toppen av byggefeltet i Garmo og satte oss ned og grillet pølser på primus. Jeg spiste bare en pølse, men skal være fornøyd med det siden jeg har litt problemer med å spise for tiden. Det var litt kaldt, -2,4 grader da vi reiste og litt vind. På vei nedover igjen var det også ganske mye vind, så jeg ble ganske kald før jeg kom til bilen igjen.

Ellers kan jeg nevne at Elin og Mina er hjemme en tur i påska og jeg skal prøve å få tatt meg en tur hjem og få hilst på dem, har jo ikke sett dem på lenge nå.

Må også fortelle at formen nå er på vei oppover igjen, føler meg ikke så aller værst nå. Har trappet opp til 30 mg med Remeron, noe som ser ut til å fungere bra bortsett fra at jeg blir veldi trøtt om kvelden da. Men det klarer jeg å leve med så lenge det psykiske er bedre.