mandag 26. mai 2008

Litt av hvert

I dag har jeg hatt bilen min på reparasjon igjen. Nå har de satt på ny dyse for spyleren på bakruta som er blitt borte. Kan være kjekt å ha. Fattern kjørte meg opp igjen og hentet meg når jeg skulle hente bilen igjen.
Må fortelle at det er en stor dag for oss som er opptatt av romfart. Phoenix, en ubemannet lander har landet på Mars sin overflate. Den skal finne ut hva som er under overflaten på Mars siden den har en grave-arm som kan grave opptil en halv meter ned i jorden. Den landet på nordpolen der det er stor mulighet for at de finner is like under overflaten, og muligens tegn på liv om det har vært noe. Mer informasjon og oppdateringer kan du finne her.
Nå i kveld har jeg hatt besøk av støttekontakten. Har ikke vært helt i topp form i kveld så vi har sett på film (Kopps) som egentlig var ganske bra. Vi tok oss noen omganger med kortspill. Koselig kveld. Nå har jeg nettop hjulpet Iris og legge inn fjernstyring på maskinen hennes, prøvd å finne igjen cd stasjonen hennes og lagt inn NES emulator og spill.

1 Comments:

Blogger Iris Kristine said...

Takk for hjelpen :):) Selvom det ikke ble mye cd-rom på oss så ble det spill hvertfall.. Skal nok finne ut av det etterhvert..hehe...

8:35 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home