mandag 18. august 2008

Litt av hvert

I går gjorde jeg meg ferdig med maskinen til fattern. Gikk raskere enn jeg trodde det skulle gå. Maskinen er fortsatt litt treig, men det er pga. for lite minne. Har bare 256 mb og de er jo alt for lite for XP. Men med dagens minnepriser koster det jo ikke så mye å kjøpe en 512 mb brikke. På kvelden var jeg hjemme og leverte maskinen og installerte drivere for scanner, skrivere og cd-brenner. CD-brenneren er en ekstern USB 4X brenner, som kan være litt kranglete så det ble noe rart i installasjonen. Må se på det en annen gang. Det beste har jo vært og kjøpt en ny intern brenner, for de er jo veldi billige blitt. Får en god brenner for under 300 kroner nå. Først på brennere var på markedet kostet de jo opp mot 10 000 kr og kanskje mer også og var treige og ustabile. Men nok dataprat for i dag.
I dag har jeg luket litt ugress ute her, og vært en tur på butikken. Har hatt besøk av støttekontakta nå i kveld og vi koste oss med Mot i Brøstet, kyllingvinger og noen omganger med Rummy. Jeg vant begge gangene faktisk. En koselig kveld. Har ikke hatt så aller værst dag i dag egentlig.