fredag 31. august 2007

Ansvarsgruppemøte

I dag har jeg vært på ansvarsgruppemøte, der vi har tatt opp litt av hvert. Ble snakket om huset er jeg skal flytte inn i, det skal stå ferdig 1. november, så da er det nok bare å begynne å flytte inn. Gleder meg! Det er ganske mye inkludert, deriblant hvitevarer, til og med oppvaskmaskin er inkludert så det blir luksus! Etter møte var vi en tur oppom der og titta, det var ikke det huset jeg postet bilde av i går, men det ved siden av, men de er jo helt like. Ser fin ut, og ikke minst rullestolvenlig.
Ellers i dag har jeg ikke gjort så mye, har kranglet litt med laptopen min, skjermen på den bare klikker. Den oppfører seg sånn at den blir lysere og lysere og bildet henger seg. Så det er nok noe med skjermkortet tenker jeg. Tenkte at jeg skulle ta og teste med en ekstern skjerm og se om det er samme problem. Har løst problemet midlertidig ved å slå av maskinvareakselerasjon i driveren for skjermkortet. Da ser den ut til å oppføre seg fint, men merker at den er noe treigere. Må nok få sendt den inn og få det ordnet, men må få tatt backup før jeg sender den. Tenker jeg tar med eksterndisken fra hjemme og overfører alt dit.