mandag 27. august 2007

Tilbake i Lom

I kveld kom jeg tilbake til Lom igjen. Ingvild og Lina kjørte meg til Hamar, etter at vi har sovet til rundt 1 tida i dag. Turen gikk egentlig ganske bra, hadde litt angst men ikke mer enn at jeg taklet det. Da jeg kom til Otta sto bilen og ventet på meg, så dro jeg på Satoil og kjøpte meg 3 stk boller med sjokoladebiter. Kjempegodt. Var ganske sulten så jeg spiste opp to med en gang. Etterpå var jeg på Ottatunet og fikk fikset brillene mine, la meg på brillene igjen en kveld så ene stanga knakk så jeg har gått med en stang i noen dager nå så det har vært litt plagsomt. Jeg var også innom på Rimi en tur og handlet med meg litt mat, fjordland laks, ost og kjeks i tillegg til en kyllingsalat som jeg har spist nå i kveld. I morgen skal jeg på jobb igjen nå jeg får vel finne senga.
Til slutt må jeg nevne at høsten er kommet for fult nå, nå i kveld var det bare 4 grader ute så det var ganske kaldt. Triste greier. Gjorde faktisk godt å ha på litt varme i bilen.