torsdag 23. august 2007

På Elverum igjen

I dag tidlig har jeg hatt en prat med psykiateren, tok b.la opp det at jeg er så trøtt om morgenen. Han kom med forslget at jeg skal prøve å ta medisinen litt tidligere å se om jeg blir litt mindre trøtt om morgenen.
Etterå dro jeg fra Bredebygden igjen og er nå tilbake hos dama på Elverum. Tok bussen 12.40 fra Otta til Hamar der Lina og faren hennes sto og ventet på meg. Hadde en del angst på bussen, men klarte jo turen sånn passe. Da jeg var tilbake her var angsten helt borte, og har ikke vært så aller værst i kveld. Vi skulle lage oss bakt potet til middag i dag, men det ble ingen suksess, siden vi bakte potetene litt for kort, så det ble heller taco med kyllingkjøttdeig, ost, agurk og kesam. Det var kjempegodt det også, kyllingkjøttdeig er veldi godt, bedre enn vanlig kjøttdeig. Nå er vi ganske trøtte så skal snart finne senga tenker jeg.