mandag 20. august 2007

Tilbake på Bredebygden

Nå er jeg på Bredebygden igjen. Skal være her til torsdag. Kom hit ved 1 tida i dag, var trøtt i dag tidlig så jeg ville sove en stund. Var innom på Otta og kjøpte med meg brus og litt sånn. Til middag her i dag har det vært ovnsbakt sei med noe urtesaus greier og blomkålsuppe. Ganske godt egentlig!


Etter middagen var det handletur til Otta så tenkte jeg skulle bli med en tur. Var innom på den nye Elkjøp butikken på Otta, og der så jeg at de hadde veldi billige SonyEricsson bluetooth headset, så jeg kjøpte meg ett. Veldi kjekt å slippe å holde telefonen når jeg snakker, og så er det greit å ha i bilen. Har testet det ut litt, og det ser ut til å fungere veldi bra. Er spent på hvor lenge batteriet holder da. Ellers i dag kveld har jeg ikke gjort stort, har hatt innkomstsamtale med kontakten min her. Har sett litt på tv og prøvd å slappe av litt bare. Vi har fått en ny stue her forresten, et vanlig rom som er gjort om til en koselig liten stue. Jeg trives veldi godt der, koseligere enn den andre stua i allefall. Stille og rolig. Ellers er alt som før her.