torsdag 9. august 2007

Sommeren er her

I dag har det vært kjempefint vær her, varmt og godt og sol nesten hele dagen. Kom litt skyer i kveld, men var varmt likevel. I går kveld var jeg en tur hos Jorunn og la inn Nero for å brenne cd`er. Ordnet også noen andre småting på maskinen hennes. I dag har jeg vært på jobb igjen, og der har jeg ikke gjort så veldi mye, jobbet litt videre med maskinen med spyware og sånn, men er en del popups vi ikke blir kvitt, så jeg får se mer på det på mandag. Fikk tips på hardware.no forumet om at jeg kunne prøve å bruke HijackThis, noe som sikkert er lurt. Har ikke brukt det før, men ser ut til å være et greit program. Nå i kveld har jeg vært hjemme en tur og levert en del papir jeg skal sende med papirinnsamlingen i morgen. Blir mye reklame ja, så er godt å bli kvitt noe av det. Spiste et stykke med hjemmelaget peperoni pizza hjemme, og fikk med meg noen stykker på hybelen også, ganske godt. Var ikke så veldi sulten da, så nå i kveld har jeg spist rømmegrøt og spekemat til kveldsmat, så nå er jeg mett!