fredag 30. mai 2008

En ny dag er over

I dag har jeg gjort litt av vært. Har først vasket og ryddet hele leiligheten min. Etterpå var jeg en tur hos frisøren og fikk av meg noe hår, så nå har jeg sommersveis. Var også innom på butikken en tur etterpå og handlet litt. Har hatt besøk av fattern nå i kveld, og han har kjøpt med en god stol og et bord fra Otta. Etterpå var jeg en tur på butikken igjen, tenkte jeg skulle handle inn til helga i dag i steden for i morgen siden det sikkert blir så mye trafikk i sentrum i morgen. Nå nettop har jeg hatt besøk av personalet her og vi har tatt en omgang med Rummy og jeg vant nesten. Fikk ned alle brikkene rett etter at han har fått på sine siste, så vi kalte det uavgjort. Gøy.

Må også nevne at i dag har de lagt asfalt ute her, de drev på til langt på kvelden her ute i går og ordnet til asfaltleggingen, så det ble litt bråk.
Må også fortelle at jeg har gjort et framskritt psykisk i dag. Jeg har klart å spist en stor porsjon med fiskegrateng, og det gikk rett ned. Det var en stor lettelse, så tror alt snart begynner å ordne seg. For de som ikke vet det har jeg slitt en del med spisinga siden før jul. Det har vært vanskelig å få ned mat.