lørdag 23. august 2008

Ny strømforsyning

For noen dager siden begynte stasjonær maskinen min her og slå seg av rett etter oppstarten. Jeg tenkte at det sikkert var strømforsyningen som begynte å ta kvelden, den er ganske gammel, av et litt dårligere merke og bråker som et lite uvær. Bestilte meg ny fra Komplett (Chieftec) og jeg fikk den allerede i dag. Monterte den og det ser ut til å fungere bra, var litt bekymret for at hovedkortet eller noe skulle ha tatt kvelden men det ser heldigvis ikke sånn ut. Maskinen ble både mer lydløs, og fikk lavere CPU temperatur.
Ellers kan jeg fortelle at vi fikk risengrynsgrøt her av personalet. Var kjempegod grøt så det ble middagen min i går. I dag har jeg spist pølsegryte til middag. Godt det også egentlig. I morgen kommer dama på besøk og det gleder jeg meg kjempemasse til.