onsdag 4. juni 2008

Vaaaarmt

Det er for tiden utrolig varmt her, godt over 20 grader. Er godt også egentlig, men kan bli litt for mye av det gode. I dag kom ei fra personalgruppa her med is, så vi spiste is sammen. Etterpå gikk vi en tur ned i sentrum, og jeg kjøpte meg en shorts og var og handlet litt mat. Etterpå var vi en tur innom på stavkirkemuseumet og tittet litt. Der er det b.la utstilt et orginale dragehodet som satt på kirken i Lom, og det var DIGERT. Det var høyere enn meg. Ser ikke så store ut fra nede på bakken. Gøy å titte litt i allefall.
Da jeg kom hjem hentet jeg posten så da så jeg at det var kommet hentelapp på Cisco PIX 501 jeg kjøpte på QXL for noen dager siden. Gikk unna å få den. Har ikke fått begynt å forsket så mye på den enda, må ha consoll kabel for å konfigurere den og det har jeg hjemme. Må ta meg en tur hjem en dag og hente den. Ellers er det ikke så mye mer å fortelle fra her.