tirsdag 17. mars 2009

A blog is reborn

Da har jeg bestemt meg for å begynne å blogge igjen. Har ikke så veldi mye å skrive om for tiden men skal da prøve å få ned litt. I dag har jeg ikke gjort så veldi mye, har vært en tur på butikken, hatt besøk av fattern og har hatt nærgruppemøte her. Sitter og chatter med Lina på msn nå, var hun som syntes at jeg skulle begynne å blogge igjen så da gjør jeg det.
Det som har skjedd psykisk siden sist er at jeg er blitt mye bedre enn jeg var, har mye mindre angst og er ikke deprimert. Men er litt deprimert i dag da for en støttekontakt har sluttet, men har fått meg en ny så blir ikke helt alene igjen.
Ellers må jeg fortelle at jeg som radioamatør har begynt å eksprimentere litt med satelittkjøring. Har ikke hatt så mange kontakter enda, har nok litt for dårlig utstyr, men to kontakter har det jo blitt. Har lyttet en del og får den inn ganske brukbart bare jeg passer på å holde antennen i riktig vinkel i forhold til satelitten. Utstyret jeg bruker er bare en enkel HT, Kenwood TH-F7 og orginal antennen.
Men da får jeg straks besøk så da må jeg nesten avslutte. Men skal prøve å skrive litt frammover.