torsdag 19. mars 2009

Litt av hvert

I går gjorde jeg en del. Jeg hadde først besøk av psykiatrisk sykepleier fra Otta, og vi snakka litt. Godt å få snakket litt om problemene. Hun kom klokka 10 så jeg måtte opp tidligere enn jeg pleier, pleier vanligvis å sove til klokka 10. I går kveld hadde jeg besøk av støttekontakten. Vi var en tur på Fossberg på kafè, og etterpå dro vi opp på hybelen og spilte Rummy og jeg vant! :) Men det ble jevnt da som det pleier å bli. Gøy.
Nå i dag har jeg besøk av noen som skal bytte en flis i gangen, er blitt sprekk i enda en flis så de måtte vist bytte den også. I kveld skal vi her i Kroken på tur til Lemonsjøen men tror ikke jeg orker å være med, er ikke helt i form i dag. Holder meg heller hjemme og slapper av tenker jeg. I dag er det faktisk så bra vær at det går ann å sitte ute på verandaen, er sol og varmt i veggen. Godt! Det er nok våren som er på vei!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei!

Er det krøll med datoene på de nye innleggene dine? Får opp 19. mars på den siste.. Det kan da ikke stemme..?

11:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home